Osobní

Denisa Legnerová Jandová

Vánoční přání

Vánoce je čas rozjímání. Je to čas, kdy dovolíme našemu lepšímu já vylézt z ulity a nemyslíme jen na sebe, ale na lidi kolem nás. Nemusí jít jen o naše příbuzné a přátele.

22.12.2017 v 11:53 | Karma článku: 11.79 | Přečteno: 357 |

Denisa Legnerová Jandová

Náš sociální stát

myslíte si, že když budete do systému spravedlivě odvádět pojištění a daně, že se vám stát stejnou měrou odvděčí, až to budete nejvíc potřebovat... jste na velkém omylu, stát se na vás z vysoka...

17.7.2017 v 8:16 | Karma článku: 33.76 | Přečteno: 1037 |

Denisa Legnerová Jandová

Na skok ve Varech

52. mezinárodní filmový festival v Karlových Varech se pomalu a jistě chýlí ke svému konci a mezi českými celebritami platí, že kdo nebyl ve Varech, jakoby nebyl! Nejsem celebrita, ale taky jsem si tam alespoň na otočku zajela...

6.7.2017 v 8:42 | Karma článku: 9.46 | Přečteno: 396 |

Denisa Legnerová Jandová

Den D

...alespoň tak prožívala většina prvňáčků dnešní den! Právě oni totiž dostali dnes své první vysvědčení! I pro ostatní žáky a studenty je to zřejmě významná událost a možná ještě více pro jejich rodiče.

31.1.2017 v 22:51 | Karma článku: 8.05 | Přečteno: 281 |

Denisa Legnerová Jandová

Matka s vyplazeným jazykem

Vždy jsem byla dochvilný člověk. Raději o pět minut dřív než o minutu déle. Od té doby, co mám děti, mi čas opravdu příliš do karet nehraje. Nezáleží na tom, zda vstávám o hodinu nebo o dvě hodiny dříve, stejně stále nestíhám...

25.10.2016 v 20:37 | Karma článku: 15.18 | Přečteno: 429 |

Denisa Legnerová Jandová

Rekonstrukce starého domu – část 2 – Historie domu

O rekonstrukci více než sto let starého domu od A. Chtělo by se mi říci do Z, ale to asi neklapne, protože i více než tři roky od koupě jsme stále v procesu a jak jsme si uvědomili, v procesu, který asi jen tak neskončí...

19.10.2016 v 22:22 | Karma článku: 14.25 | Přečteno: 475 |

Denisa Legnerová Jandová

Šmoula Mrzout by řekl: "Nemám rád překvapení!"

Není překvapení jako překvapení. To, které mi uchystala má dobrá kamarádka k letošním narozeninám si asi budu pamatovat ještě hodně dlouho, ačkoli by možná bylo lepší rychle zapomenout.

10.10.2016 v 7:10 | Karma článku: 13.82 | Přečteno: 462 |

Denisa Legnerová Jandová

Proč náš kocour o mužství přišel

Už je to tak. Má to chudák za sebou... Co? No přeci kastraci! Manžel to zatím netuší, naštěstí mé blogy moc nečte...

7.10.2016 v 15:05 | Karma článku: 18.62 | Přečteno: 413 |

Denisa Legnerová Jandová

Pár tipů, jak být neOBLÍBENÝ

Internet se hemží zaručenými návody a radami, jak být takový a makový. Rozhodla jsem se přispět i já svou trochou do mlýna a připravila jsem si pro vás pár tipů, jak se stát neoblíbeným. A řeknu vám, v tom jsem fakt dobrá!

5.10.2016 v 20:16 | Karma článku: 21.68 | Přečteno: 1036 |

Denisa Legnerová Jandová

Rekonstrukce starého domu – část 1 – Rozhodnutí

O rekonstrukci více než sto let starého domu od A. Chtělo by se mi říci do Z, ale to asi neklapne, protože i více než tři roky od koupě jsme stále v procesu a jak jsme si uvědomili, v procesu, který asi jen tak neskončí...

4.10.2016 v 16:48 | Karma článku: 17.55 | Přečteno: 879 |

Denisa Legnerová Jandová

Když zbyde pár zažloutlých fotografií...

...pár sto let starých zažloutlých fotografií z první světové války v Albánii a Bosně a Hercegovině, kde bojoval manžela pradědeček...

7.9.2016 v 21:15 | Karma článku: 23.36 | Přečteno: 479 |

Denisa Legnerová Jandová

Jeden hot a druhý čehý aneb protiklady se prý přitahují

Hodiny fyziky sice nepatřily na škole k mým oblíbeným předmětům, ale mám pocit, že něco podobného tam zaznělo a tak na tom asi opravdu něco bude. Dle astrologie jsem panna, určité charakteristiky tohoto znamení na mne stoprocentně

13.4.2016 v 14:46 | Karma článku: 14.54 | Přečteno: 490 |

Denisa Legnerová Jandová

Spánek a uspávání malých dětí

Na toto téma byla určitě napsána řada článků a je stále hodně rodičů, kteří hledají zaručený recept, jak si s tímto poradit. Po necelých šesti letech role matky dnes již dvou dětí, jsem došla zatím k jedinému závěru –

11.4.2016 v 9:02 | Karma článku: 15.65 | Přečteno: 569 |

Denisa Legnerová Jandová

(Ne)obyčejné příběhy obyčejných lidí - Nelehký život dvojčat

Na základku se mnou do třídy chodila dvoje dvojčata, 2 kluci a 2 holky. Bráchové byli dvojvaječní a nebyli si příliš podobní – jeden měl tmavé oči a tmavé rovné vlasy, druhý byl plavý modroočko s loknami.

11.4.2016 v 5:53 | Karma článku: 9.57 | Přečteno: 440 |

Denisa Legnerová Jandová

Měl to být takový normální „pohodový“ den

Den po oslavě synových třetích narozenin jsem si naordinovala pohodový den. Přeci jen měsíc před třetím porodem jsem už unavenější z jakékoli aktivity.

25.3.2016 v 15:36 | Karma článku: 16.54 | Přečteno: 710 |

Denisa Legnerová Jandová

Jak přežít zimu ve zdraví a s úsměvem

Podíváme-li se z okna, tak to tak sice úplně nevypadá, ale astronomicky je zima v plném proudu. Ne, že bych zimu vyloženě neměla ráda. Ba naopak!

14.1.2016 v 11:14 | Karma článku: 8.30 | Přečteno: 238 |

Denisa Legnerová Jandová

Otevřený dopis LIDLu

Sbírali jste též razítka za nákupy s tím, že dostanete jako poděkování vánoční dárek a nakonec Vám řekli - nože došly. Aneb jak z nás někteří prodejci dělají blbce...

18.12.2015 v 17:32 | Karma článku: 21.06 | Přečteno: 1000 | Diskuse

Denisa Legnerová Jandová

(Ne)obyčejné lidské příběhy - Vejminkáři

Staříčci Vávrovi se rozhodli na sklonku svého života odkázat svůj domek v Českém ráji (roubenou chalupu s vejminkem a celkem velkým pozemkem) svému milovanému vnukovi Pavlovi, kterému bylo tou dobou 18 let.

3.12.2015 v 21:23 | Karma článku: 17.57 | Přečteno: 906 |

Denisa Legnerová Jandová

Vzpomínky na vejšku

Včera jsem jela do Prahy za bývalými spolužačkami a za kulturním zážitkem. Jak jsme tak šly večerní Prahou, ocitly jsme se v té části Prahy, kde jsem coby studentka léta žila, a jakoby se mi vrátily...

1.12.2015 v 11:28 | Karma článku: 17.22 | Přečteno: 703 |

Denisa Legnerová Jandová

(Ne)obyčejné lidské příběhy - Až na dno

Když vidím nějakého životního ztroskotance, neubráním se tomu, uvažovat, proč k tomu asi došlo. Jakýpak byl jeho život před tím, jaké měl dětství a mládí a kde se asi stala chyba?

19.11.2015 v 12:39 | Karma článku: 24.95 | Přečteno: 2487 |
Počet článků 79 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 895

...normálně nenormální ženská...