Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Matka s vyplazeným jazykem

Vždy jsem byla dochvilný člověk. Raději o pět minut dřív než o minutu déle. Od té doby, co mám děti, mi čas opravdu příliš do karet nehraje. Nezáleží na tom, zda vstávám o hodinu nebo o dvě hodiny dříve, stejně stále nestíhám...  

Člověk by řekl, proč honí matka na mateřské čas?! Sama nevím. Možná si ale až nyní víc a víc uvědomuji, jakými otroky času dnešní společnost je. Upřímně řečeno jsem z toho v permanentním stresu, ačkoli ty situace jsou více méně vtipné.

Tak třeba dnes. Zcela jednoduchý itinerář - ve 12.15-12.30 vyzvednout nejstaršího syna ze školky. Mezi 13. a 14. hod. zajít s tím nejmladším k lékaři na očkování. To je přeci brnkačka. Můj timemanagement byl docela dobrý a to jsem počítala i s rezervou, neboť stávkování prostředního synátora při oblékání je už denním rituálem. Někdy je však třeba počítat i s trochu větší rezervou. 

"Ale jo, docela to odsejpá. 11.45 a my jsme připraveni obout se, nastoupit do auta a vyjet." Přesně toto mi prolétlo hlavou, zatímco slyším důvěrně známé zvuky, z nichž je mi jasné, že půlročnímu Adámkovi cosi přistálo v plenkách.

Jdu tedy nálož likvidovat do koupelny. Jednorázové ubrousky mám sbalené na cestu, tak mu chci zadeček umýt ve vaně pod tekoucí vodou. To, že je přepínač špatně nastaven si všimnu až ve chvíli, kdy sprchová hadice začne stříkat do všech světových stran. Ani já jejímu útoku nezůstanu ušetřena, takže jsem během sekundy celá promáčená.

Ale v pohodě, mám ještě asi deset minut na to, abych převlékla Adámka, sebe, obula se, zakšírovala děti v autosedačkách a můžu vyrazit a třeba to i všechno stihnu...

...nakonec jsem to zvládla včas, ale opět bez kýženého klidu s vyplazeným jazykem. Teď mi to přijde legrační, ale v tu chvíli jsem si pěkně zanadávala. Až v autě jsem se zasmála, že tyhle situace snad vyloženě přitahuji.

 

 

Autor: Denisa Legnerová Jandová | úterý 25.10.2016 20:37 | karma článku: 15,47 | přečteno: 429x
  • Další články autora

Denisa Legnerová Jandová

Vánoční přání

Vánoce je čas rozjímání. Je to čas, kdy dovolíme našemu lepšímu já vylézt z ulity a nemyslíme jen na sebe, ale na lidi kolem nás. Nemusí jít jen o naše příbuzné a přátele.

22.12.2017 v 11:53 | Karma: 11,79 | Přečteno: 357x | Osobní

Denisa Legnerová Jandová

Náš sociální stát

myslíte si, že když budete do systému spravedlivě odvádět pojištění a daně, že se vám stát stejnou měrou odvděčí, až to budete nejvíc potřebovat... jste na velkém omylu, stát se na vás z vysoka...

17.7.2017 v 8:16 | Karma: 33,76 | Přečteno: 1038x | Společnost

Denisa Legnerová Jandová

Na skok ve Varech

52. mezinárodní filmový festival v Karlových Varech se pomalu a jistě chýlí ke svému konci a mezi českými celebritami platí, že kdo nebyl ve Varech, jakoby nebyl! Nejsem celebrita, ale taky jsem si tam alespoň na otočku zajela...

6.7.2017 v 8:42 | Karma: 9,46 | Přečteno: 396x | Kultura

Denisa Legnerová Jandová

Den D

...alespoň tak prožívala většina prvňáčků dnešní den! Právě oni totiž dostali dnes své první vysvědčení! I pro ostatní žáky a studenty je to zřejmě významná událost a možná ještě více pro jejich rodiče.

31.1.2017 v 22:51 | Karma: 8,05 | Přečteno: 281x | Osobní

Denisa Legnerová Jandová

Tak už to má za sebou...

Co čeká ostrov svobody po smrti jejího vůdce je jen ve hvězdách. Jedno je však jisté, se smrtí Fidela Castra už nikdy nebude Kuba, co bývala a to v každém slova smyslu.

2.12.2016 v 22:44 | Karma: 11,81 | Přečteno: 318x | Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 906x
...normálně nenormální ženská...

Seznam rubrik