Diskuse

Otevřený dopis LIDLu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J90a38n 82F47r80o53l67í22k

19. 12. 2015 15:19

Takto vypadají i akce v Kauflandu. Vždy ty kartičky odmítám, ale tentokrát byla paní v Lídlu dost neoblomná. Tak jsem si ji rezignovaně vzal a doma si přečetl, že zhruba do týdne mám absolvovat sedm nákupů a hned jsem ji zahodil. A když jsem včera viděl omluvný leták na dveřích Lídlu jen jsem se pousmál. Na rozdíl od Kauflandu se alespoň takto slušně omluvili.

0 0
možnosti
Foto

J81a90n31a 62M15a55j62o84v85á

19. 12. 2015 0:08

mnoho povyku pro nic...

3 0
možnosti

Z blogu ovsem vyplyva, ze noze z Lidlu odesly. Kdyby dosly, tak by tam musely byt.

2 0
možnosti

A ještě ke všemu kácejí stromy :-P.

Dneska jsem u nás při nakupování zažil hýkání nějakého nožaře na zaměstnankyni Lidlu, jeho kvikot se rozléhal cca.10 minut po celé ploše. Chudák paní, co to sním řešila, někdo prostě nedokáže pochopit, co znamená "do vyčerpání zásob dárků".

1 0
možnosti
Foto

paní prodavačky je mi též upřímně líto, že právě ona to schytá:-/

0 0
možnosti

Tahle aféra mi přijde trapná. Nechodila jsem nakupovat kvůli noži a ani jsem kvůli němu neutrácela víc. Přesto jsem už minulý týden kartičku zaplněnou měla a dali mi vybrat ze dvou nožů. Takže asi lidi utrácejí víc a rychleji... a proč ne...;-)

4 0
možnosti

Opět marné volání po tlačítku ANTIkarma.

z blogu:

"Vím, že ... akce platí do vydání zásob a tudíž je to celé právně v naprostém pořádku. Morálně..."

·

Morálně... se chováte jako vyděrač :-(

4 0
možnosti
Foto

nepracujete náhodou ve zmíněném obchodě?:-) já jsem jedním z těch, kdo ten obchod živí, milý pane... přeji Vám krásné a usměvavé Vánoce...

0 0
možnosti