Milý Lidle!
Velice jsem si v posledních letech oblíbila nákupy ve Tvých prodejnách. Ačkoli je sortiment omezenější něž u některé Tvé konkurence, hraje pro mě důležitost vysoká kvalita prodávaných výrobků.
O tom, že produkty v Lidlu kvalitní jsou, svědčí i několik vítězství v pořadu A Dost! nebo v dTestu.
V neposlední řadě bych kvitovala též to, že ve Tvých prodejnách koupím vše, co potřebuji v relativně krátkém čase a nemusím trávit nakupováním hodiny a mohu se věnovat něčemu pro mne příjemnějšímu a smysluplnějšímu.
Musím však upřímně říci, že včera jsem poprvé odjížděla z Lidlu velice zklamaná.
Stejně tak, jako asi spousta dalších zákazníků, jsem se účasnila předvánočního sběru razítek za své nákupy a jaké bylo mé nemilé překvapení, když jsem chtěla včera ve "své" prodejně kartičku vyměnit za vánoční dárek. Jistě tušíš, co mi bylo řečeno - nože došly!
Vím, že na samotné kartičce bylo jednoznačně uvedeno, že akce platí do vydání zásob a tudíž je to celé právně v naprostém pořádku. Morálně to ale považuji za podvod a velký podraz na Tvé zákazníky a tím pádem i na mne.
Pokud totiž budu chtít obdarovat své klienty nějakým dárkem a budu to myslet upřímně a ne pouze jako nějaký marketingový tah a PR akci, tak zajistím tolik dárků, aby se dostalo na každého, kdo se akce zúčastní i s rizikem, že bude přebytek, stejně tak jako loni kuchařek.
Tím, že již několik dní před skončením této akce zmíněný dárek není, ve mne vzbuzuje spíš dojem, že jsi nás chtěl nachytat a ne poděkovat za to, že u Tebe nakupujeme.
Srdečně zdraví zklamaná zákaznice
D.L.