Denisa Legnerová Jandová

Otevřený dopis LIDLu

18. 12. 2015 17:32:16
Sbírali jste též razítka za nákupy s tím, že dostanete jako poděkování vánoční dárek a nakonec Vám řekli - nože došly. Aneb jak z nás někteří prodejci dělají blbce...

Milý Lidle!

Velice jsem si v posledních letech oblíbila nákupy ve Tvých prodejnách. Ačkoli je sortiment omezenější něž u některé Tvé konkurence, hraje pro mě důležitost vysoká kvalita prodávaných výrobků.

O tom, že produkty v Lidlu kvalitní jsou, svědčí i několik vítězství v pořadu A Dost! nebo v dTestu.

V neposlední řadě bych kvitovala též to, že ve Tvých prodejnách koupím vše, co potřebuji v relativně krátkém čase a nemusím trávit nakupováním hodiny a mohu se věnovat něčemu pro mne příjemnějšímu a smysluplnějšímu.

Musím však upřímně říci, že včera jsem poprvé odjížděla z Lidlu velice zklamaná.

Stejně tak, jako asi spousta dalších zákazníků, jsem se účasnila předvánočního sběru razítek za své nákupy a jaké bylo mé nemilé překvapení, když jsem chtěla včera ve "své" prodejně kartičku vyměnit za vánoční dárek. Jistě tušíš, co mi bylo řečeno - nože došly!

Vím, že na samotné kartičce bylo jednoznačně uvedeno, že akce platí do vydání zásob a tudíž je to celé právně v naprostém pořádku. Morálně to ale považuji za podvod a velký podraz na Tvé zákazníky a tím pádem i na mne.

Pokud totiž budu chtít obdarovat své klienty nějakým dárkem a budu to myslet upřímně a ne pouze jako nějaký marketingový tah a PR akci, tak zajistím tolik dárků, aby se dostalo na každého, kdo se akce zúčastní i s rizikem, že bude přebytek, stejně tak jako loni kuchařek.

Tím, že již několik dní před skončením této akce zmíněný dárek není, ve mne vzbuzuje spíš dojem, že jsi nás chtěl nachytat a ne poděkovat za to, že u Tebe nakupujeme.

Srdečně zdraví zklamaná zákaznice

D.L.

Autor: Denisa Legnerová Jandová | karma: 21.06 | přečteno: 1000 ×
Poslední články autora